18.10.2017r. - Rajd do dolinek podkrakowskich

W środę 18 października 2017 SKKT wybrało się, jak co roku na rajd na zakończenie sezonu. Tym razem wędrowaliśmy Doliną Kobylańską. Podziwialiśmy piękne ostańce - Mnich, Żabi Koń, Płetwa, pokonywaliśmy niewielkie strumyki, wspinaliśmy się stromymi schodami do znajdującej się w grocie skalnej kapliczki. Dnem Doliny Kobylańskiej płynie potok Kobylanka zasilany wieloma źródłami i wywierzyskami; jednym z nich jest Źródło św. Antoniego, które mijaliśmy w czasie wędrówki. W dolince można także zobaczyć niemal na każdej skale licznych wspinaczy. Wielu znanych polskich taterników i alpinistów tutaj rozpoczynało swoją górską karierę. Przed kolejnym etapem wycieczki zatrzymaliśmy się na polanie, gdzie upiekliśmy w ognisku pyszne kiełbaski. Na koniec zdobyliśmy drugi co do wysokości szczyt na Wyżynie Krakowsko - Częstochowskiej, wzgórze Grodzisko (513 m n.p.m.), nazywane również "Wyjrzał". Jak zwykle dopisała pogoda, dobre humory i przewodnik p. Henryk Witecki a także opiekunowie: pp.Danuta Stach i Anna Brzezińska.